Sider

lørdag 27. februar 2016

Uglevotter

Da var festen over og vel så det. Jeg må jo bare vise frem de nydelige uglevottene mannen fikk i gave på dagen sin. Det er ikke meg som har strikket disse, det er fine Reidun. Oppskriften er fra Den store votteboka Lindvik J. (2015). De er strikket i et eller annet alpakkagarn. Myke og gode. 




Det er vinterferie her hos oss. Jeg har så beleilig fått influensa, så barna får seile sin egen sjø. Neida, mannen forbarmer seg over dem og tar de med ut på skitur, steker pølser på bål og de har det helt topp. Jeg vil også være med, sukk. Men slik som snøen laver ned der ute så blir det nok muligheter for skiturer en god stund fremover, så da skal jeg nok få stablet meg på beina og fått blitt med jeg også. I mens så prøver jeg meg på litt strikking selv her hjemme.

God søndag til deg!

6 kommentarer:

  1. så fine de var, kanskje jeg må strikke et par slike til mitt barnebarn som elsker ugler . God helg og god bedring

    SvarSlett
  2. Nydelige votter! Håper du snart blir frisk -god bedring!

    SvarSlett
  3. Det var en flott gave han fikk på dagen sin!

    SvarSlett
  4. For ei nydeleg og praktisk gåve. God bedring :)

    SvarSlett
  5. Så fine uglevotter! Flott gave:)

    SvarSlett