Sider

tirsdag 2. februar 2016

Luene Lena

Her er nok et par luer som ble strikket tett oppunder jul. Lua bærer navnet Lena og oppskriften på disse er også hentet fra Strikk fra Gustav og Berta, E. Østgård & M. Harbo (2015).




Luene er strikket i tynn alpakka fra Sandnesgarn. Man kan godt plassere en fluffy dusk på toppen om man vil. Jeg er ikke duskedame, så jeg dropper den. Tror jeg.




De tre siste luene jeg strikket før jul er så godt brukt allerede at jeg tror jeg lar være å vise de frem her. De er i daglig bruk og bærer preg av det.


Så, fortsatt fin dag til deg, vi blogges!:)


<3

4 kommentarer:

  1. Kjempefine luer, så utrolig deilige ut :)

    SvarSlett
  2. Fine flette-luer! Hadde sikkert blitt fine med dusk også.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine luer! Fletter er så dekorativt :)

    SvarSlett
  4. Kjepefine luer! Jeg digger fletter!

    SvarSlett