Sider

søndag 31. januar 2016

Pulsvarmere

Slike pulsvarmere har jeg strikket flere ganger før, jeg syns de er kjempefine. Mønsteret heter Elsa og er hentet fra Vantar för alla årstider, C. Falk/K. Svanlund (2013).




Garnet er Rauma 2-tråds finullgarn. Et par makene, bare i grønt, ble gitt bort i julegave. Dette paret blir bursdagsgave til ei god barndomsvenninne.































Selv har jeg et par grå som jeg er veldig glad i. Har brukt de i to år nå,og de er fortsatt like fine.

Fortsatt god helg!


<3

4 kommentarer:

  1. Fine pulsvarmere du har strikket! For en koselig venninnegave♡
    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. Oi! Den boken har jeg, men disse har jeg ikke lagt merke til. Så fine! Og for en herlig venninnegave♥ Takk for inspirasjon!
    Ønsker deg en fin februaruke:) Klem

    SvarSlett
  3. Store og gode, nesten votter, jo! Noe for meg som fryser på fingrene når jeg bruker vanlige pulsvarmere. Kjekt å gi bort noe selv-produsert, dobbel glede spør du meg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Nydelig mønster på disse pulsvarmerne :)

    SvarSlett