Sider

tirsdag 29. september 2015

Et himmelsk blikk

Se på den himmelen da! Vet ikke om jeg har sett lignende før jeg, utrolig flott ikke sant. 


Ser jo nesten ut som et landskap dekt av snø og is. Men det er himmelen, og den har ikke falt ned. Det har vært et fantastisk fint vær her i dag, og det har vært varmt. Jeg og Maico (hunden min) fikk være med på den aller første trilleturen til lillegutt i dag. Det var stas.


I går kveld la jeg opp til sokkene jeg skal gi sønnen min, og det går da ganske fort fremover. Tenker jeg blir ferdig med sokk nr to nå i kveld, for det gjenstår under halve fotbladet så er den ferdig. Mens jeg strikket fikk jeg med med sesongstart 3 av Broen, når det er spennende så går pinnene ekstra raskt, heldigvis så er tråden tykk og sterk så den ryker ikke selv om det nesten gjør nettopp det. Men så strikker jeg jo med Sterk, fra DSA, haha. Ja, så har jeg også sett litt på Den store Strikkedyst - ny sesong nå. Det er noe for slike strikkenerder som meg, kanskje det er noe for deg også?




Lurer på om jeg ikke må legge opp til enda et par så snart disse er ferdige, tror det er flere unge menn som kunne tenkt seg nye sokker her i huset, så jeg får ta det nå med det samme. Det er ikke alltid det går så kjapt å strikke sokker. Det meste av dagens sokk ble til mens jeg holdt et øye med en sovende liten skatt, ikke så vanskelig å holde strikkeroen da. Mens jeg strikket tenkte jeg på at det egentlig ikke kjennes så lenge siden sønnen min var så liten og føttene så små som på lille nurket, og om like lenge så strikker jeg slike store sokker til den lille også. Høhø, kanskje best å ikke tenke fult så mye, bare kose seg her og nå.


<3

1 kommentar:

  1. Nydelig himmel, naturen kan være vakker!
    Den store strikkedyst må jeg sjekke ut, takk for tips :)
    Flotte sokker også!

    SvarSlett