Sider

onsdag 10. desember 2014

Så var adventstreet på plass

Den tiende julekulen henger nå sammen med de andre på adventstreet. Den har fått litt ekstra bling, jeg har brukt gulltråd fra Pt sammen med Finullgarn fra Rauma. 




Det er en mørk dag og vanskelig å ta bilder som ikke gror igjen, men dere får et inntrykk av hvordan treet ble. Det er et rognebærtre som har fått en omgang med blank hvit lakk. Treet har jeg støpt i ei sinkbøtte fra ikea, og som pynt et lag med mose og noen kongler. Både bøtta og konglene er også sprayet med den hvite lakken. Så har jeg hengt på et par lysremser med LED pærer. De blir ikke varme og bruker lite strøm.

Jeg er fornøyd, det ble omtrent som jeg så det for meg, og julekulene kommer fint frem. Som du kan se så henger alle ti kulene på. En for hver dag i hele advent skal det bli, og kanskje blir det noen i romjula også, hvem vet. Treet lyser fint opp, og ungene kom med et lite gisp og et "wow" på morgenen, så jeg vet at også de likte denne ideen.








Dette ble altså min adventskalender i år, og den passer jo godt for en strikkeglad dame som meg.

Fortsatt god advent!


4 kommentarer:

  1. Jeg liker adventskalenderen din! Treet ble veldig fint! Og tenk så gøy det blir når alle 24 kulene henger på:)

    SvarSlett
  2. Wow! Så kult! Kreativ og flink du!:)

    SvarSlett
  3. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett