Sider

lørdag 6. desember 2014

Julekuler med vinternavn




Jeg fortsetter med julekulekalenderen min, og nå står det seks ferdige julekuler på hylla. Alle julekulene har vinternavn, det er "Snøkrystall", "Frost", "Snøfnugg", "Nysnø", "Snømannen" og "Åttebladsrose".

Jeg kjenner vinterstemningen stiger av disse navnene, og jammen kom det ikke dalene noen snøfnugg på morgenen i dag også. Ikke stort mer enn et melisdryss, men her takker vi for det som måtte komme. Savner virkelig litt skikkelig vintersnø her, og håper på at det skal komme et skikkelig lag så vi kan gå på ski, ake og ha det moro.





Det er på tide å få på plass adventstreet mitt, nå er hylla full. Treet har fått tørket opp, så nå er det bare å støpe det fast og spraylakkere det og så er det klart.

Vi fortsetter med juleforberedelsene og adventskos, og det kommer jo flere kuler etterhvert også. Håper du også koser deg i adventstiden, uansett hvor mye eller lite du får gjort!


<3

3 kommentarer:

  1. De er kjempe fine :)
    har strikket sånne jeg også,
    hvilket garn har du brukt?

    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker Rauma Finullgarn og fyller kulene med ullflor i 100% ull.
      Jeg damper kulene lett før de fylles. :)

      Slett
  2. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett