Sider

fredag 28. november 2014

Adventssysler

Så langt har jeg kommet på Kalenderskjerfet mitt, jeg holder på med del 5. I kveld legges del 11 ut, men det er en stund til jeg kommer dit. Det er veldig morsomt å strikke på dette skjerfet, muligens noe av det morsomste jeg har strikket noen gang. Tror det er kombinasjonen mellom å velge seg neste farge og se hvordan den fungerer sammen med resten, og at mønsteret hele tiden skifter. Jeg ser at noen strikker på hele tre skjerf parallelt! Jeg kan i grunn forstå dem, jeg har hele tiden andre fargekombinasjoner i hodet som jeg kunne hatt lyst til å prøve ut. Men nå skal jo dette skjerfet bli langt, så jeg får vel prøvd ut mange flere farger underveis. 


Kalenderskjerf 2014


Akkurat nå er det en sommerfugl jeg strikker på, og etter den går jeg løs på del 6. Juhuuu! Så da er det vel i all hovedsak tre ting som står på kalenderen denne helgen; vasking/pynting av vinduer, pepperkakebaking og strikking. Resten får vi ta som det kommer, hehe.

Ønsker alle en fin fredagskveld og god 1. adventshelg! 

<3


2 kommentarer:

  1. Det blir lekkert, jeg rakk ikke å lage sjalet nå, kanskje senere. Klem fra Beth

    SvarSlett
  2. Skjerfet ditt er ett av de fineste jeg har sett! Du har vært så flink med farger!

    God mandag ønskes av Ingunn

    SvarSlett