Sider

søndag 28. september 2014

Ny yndlingsjakke



Jeg har strikket meg en jakke som jeg er ekstra godt fornøyd med - derfor kommer det ekstra mange bilder denne gangen, supermange. Så er dere advart. Så det så.










Jeg har fått et lynkurs i posering av døtrene, de behersker den slags fritt og spontant. Ikke like fritt og spontant for meg, da - men men.






Denne jakken har jeg strikket i svart Kauni og den er mitt eget design. Jeg har bodd i den siden den ble ferdig, den ble veldig meg rett og slett.





Garnet har jeg kjøpt på Kreativ garn og hobby, Røros og knappene har jeg kjøpt på Jens Hoff, Sirkus Shopping.








Bildene er tatt av min mann på en tur ut til Steinvikholm Slott. Han var ivrig på avtrekkeren så guri malla så mange bilder det ble. Nevnte jeg at jeg ble superfornøyd med denne jakken?




10 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du er superfornøyd! Den var superfin :-) Herlig med sånne plagg som man bare "flytter inn i"... (Det med posering er litt ugreit, ja, måtte til pers selv i dag. "Alt for bloggen" osv....!)

    SvarSlett
  2. Den ble lekker du. Like fin både åpen og lukket.
    Klem

    SvarSlett
  3. Et fint bildedryss av en fin jakke! Du har all grunn til å være storfornøyd:)

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du er fornøyd med jakken, for den var knallfin ��

    SvarSlett
  5. Jøsses, den der kledde du fantastisk godt !

    SvarSlett
  6. Kjempefin jakke! Skjønner godt at den ble en favoritt:) Fine bilder også, synes du er flink jeg;) Ønsker deg en fin tirsdag! Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe flott jakke og helt nydelige bilder. Synes det er så fint at strikkeplagg blir vist frem på en så fantastisk måte som du har gjort her.

    SvarSlett
  8. Nydelig bilder av både deg og jakka!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder av deg og jakken!! Skjønner godt at jakken har blitt din favoritt, kler deg veldig godt! :-)

    SvarSlett
  10. Råstilig jakke - og dame! :)

    SvarSlett