Sider

mandag 21. april 2014

Ut-på-tur egoinnlegg

En fabelaktig avslutning på påsken her i Trøndelag, sola varmer godt og løvet begynner å sprette. Jeg er glad i klimaet her vi bor, årstidene som skifter med alle høytidene som kommer og går - men best av alt er våren slik den er akkurat nå. Når fargene er på sitt klareste, luften frisk og likevel varmende - deilig! Og hele sommeren ligger på vent ikke så alt for langt fremme. Man blir jo våryr i både kropp og sjel! :))






Tibben vår Maico syns det er spennende på stranda, så det er virkelig morsomt å ha han med. Jeg syns jo han er helt nydelig, og pelsen hans er så myk og god - og god er han også. Han er åtte måneder nå og begynner å bli utvokst :)) Men nå var det ikke bare Maico jeg ville vise frem, jeg har jo strikket denne genseren jeg har på og ville også vise frem den til dere her. 




Skoene kjøpte jeg forresten da jeg var i Amsterdam, Shabbies Amsterdam. De er skikkelig gode - og fine også syns jeg, og morsomt å kjøpe en suvenir som kan brukes! :))




Det ble en ut-på-tur genser, strikket i det litt grove garnet Rubin fra Sparkjøp på pinne nr 4 mm. Jeg ble inspirert av Vibbedille til å strikke genseren i det garnet, hun skrev så varmt om det. Og det ble en veldig god genser, fin som uttapågenser. Likte at den ble så stor og romslig, og en sånn genser manglet i garderoben min - men ikke nå lengre :)) Jeg droppet broderingen, den passer best til meg uten. Her finner du oppskrift om du også vil strikke den. Strikket i Rubin kostet denne genseren meg utrolige 224 kr, 14 nøster brukte jeg. 




Her er jeg og står en liten tur med Maico. Det er ikke viktig å gå langt eller fort bare man får luktet nok og lagt igjen sitt eget visittkort! Joda, han blir med og går også, men det aller beste er å få snuse rundt og bruke goooooood tid :))

Ja, da har dere fått sett maaaaange bilder av meg i dette innlegget - et skikkelig ut-på-tur egoinnlegg med egostrikket genser!


Ønsker alle en god uke! 

<3

9 kommentarer:

  1. Så fin genser, godt og ha en sånn utenpå genser:-) likte også godt fargen:-) vil tro dette blir en favoritt genser:-)

    SvarSlett
  2. Ja, det er herlig vær i Trøndelag for tida! Og genseren ser veldig myk og god ut. Perfekt for turer i litt skarp vårluft for eksempel :)

    SvarSlett
  3. Den genseren så bare helt digg ut. Er litt frossen i skrivende stund så kunne gjerne tenkt meg å krype inn i en slik flott genser.

    SvarSlett
  4. Du er kjempefin i den nye genseren din! Flotte bilder fra strandtur i Trøndelag! Fargene er så klare og fine!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Genseren din ser herlig ut!! Og du kler den veldig godt!!
    Så fine bilder av dere to på stranda, nydelig natur og helt upåklagelig vær!!
    Ha en fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett
  6. Det ser ut som en skikkelig god kosegenser:) Bra at du er fornøyd. Kjekt når det blir til en så billig penge. Maico er bare nydelig! Hunden min liker seg også på stranden, spesielt når hun får løpe fritt, da er det full fart.

    SvarSlett
  7. Egostrikk er gøy! Den kledde deg veldig godt:)

    SvarSlett
  8. Så flott genser! Den ser myk og deilig ut! Herlig med litt egostrikk, det bør jeg også prioritere snart:)

    SvarSlett