Sider

fredag 14. mars 2014

Rosa lue i Setesdalmønster

For en litt siden strikket jeg nok en lue i Setesdalmønster. Denne gangen i rosa (312) og natur (301) DSA BabySilk. Mønsteret er hentet fra Marius Setesdal Voss Norsk Strikkemønstre på nye måter, Oftedal O. (2013). Lillesøster er glad i rosa, så da ble det rosa - og jeg er glad i alle slags farger jeg :)) Den første lua i grått kan du se her. Bildet er tatt på Steinvikholm slott, et lite stykke fra hvor vi bor. 




I dag har jeg stort sett konsentrert meg om å få ferdig Hverdagsjakke I og II. I er ferdig og II har bare bittelitt igjen :)) Håper å få tatt bilder på søndag. Først trenger de en omgang med vann og såpe. 




Varm sjokolade med stimet melk - mmmmmmm..... ;))


Ønsker jeg deg en fantastisk fin helg :))

<3

7 kommentarer:

  1. Så fin og feminin jente-marius-lue!
    Høres spennende ut, de jakkene du holder på med, gleder meg til å se dem!
    Ååå, da jeg så bildet av vårtegn hos dere i innlegg under her, så ble jeg ganske misunnelig...her laver snøen ned...ikke mye som minner om vår...men, sånn er det.
    Ha ei fin helg! :-)

    SvarSlett
  2. Dette var ei vakker lue! Perfekt med rosa til ei søt jente:) Nå måtte jeg faktisk gå å lage meg en kopp kakao jeg også:)

    SvarSlett
  3. Babysilk er nydelig og lue var fin, god helg til deg også :)

    SvarSlett
  4. Lekker lue! Spennende prosjekt du har på pinnene også. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! Ha en herlig kveld hos deg!

    SvarSlett
  5. Finfin:) Den så skikkelig god ut den kakaoen også! ;)

    SvarSlett
  6. Kjempe fin lue du har strikket:-)

    SvarSlett
  7. Den var fin og bare lekker i rosa da :)

    SvarSlett