Sider

lørdag 14. desember 2013

Trekning av Giveaway!

Anne ble vinner av giveaway!!!

Gratulerer til Anne :-)

Trekningen er tatt med Random Number Generator og taller er 7
- med mann og barn som vitner :-)
På grunn av Ivars voldsomme besøk torsdag - som nappet med 
seg strømmen og mørkla våre hjem - er trekningen forsinket. 
 Derfor trekker jeg et ekstra lodd og tallet er 13!
Så gratulerer til BrittB også!


Send opplysningene jeg trenger til tante.constanse(a)gmail.com så sender jeg premiene til dere :-)

Jeg velger å ikke røpe innhold av premiene  før de er mottatt av vinnerene, 
men noe strikkerelatert og noe julerelatert er gode strikkord :-)


Ønsker alle en fin lørdagskveld og en fortsatt god adventstid!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne!!!:)
    Fikk dessverre ikke med meg dette, nå før jul er det jobbing døgnet rundt og veldig lite tid på nett.
    Men vil tro premiene er veldig fine!:)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg og adventstid!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åååå, for en hyggelig overraskelse!! :-)
    Så spennende - gleder meg!

    SvarSlett
  3. Jippi!!!!! Første gang jeg vinner noe slikt, nå ble jeg hoppende glad!

    SvarSlett