Sider

torsdag 5. desember 2013

Førjulskos og julegaveordning

Det er 5. desember og snøen har kommet - det passer helt perfekt!
 Håper den blir liggende, det er så mye finere når alt er dekt av ren hvit snø. Lyst og fint.

Jeg har fått tak i flere av disse krusene fra Åhlèns, og jeg har strikket flere koppvarmere også.
De er morsomme å lage, og selv om jeg lager mange så blir alle unike. 
Jeg varierer med farger og striper, det blir så bra at :-)



Rillestrikk og striper - jeg blir visst ikke lei av det.



Drikken holder seg varm lengre når koppen har koppvarmer på. 



Fint prosjekt å få brukt opp små rester på - hver koppvarmer veier under 20 gr.


Fire til koppvarmere nå så er nesten alle smågavene i boks.
Det store rillepleddet er jo ikke ferdig enda, så det bare  jeg få tid til. Men blir det nok bra!


Min mellomste datter og jeg var på julehandel i går, og det var koselig! :-) Vi både handlet og spiste deilig - og timene fløy. Mye fint i butikkene, og godt utvalg - og ikke så mye folk og kø og sånt, som det gjerne er rett oppunder jul.



Adventstaken vår - vi tenner lys hver dag hos oss.


Vi fikk tak i julekjole både til henne og minstejenta, og ny penbukse til yngste sønnen ble det også :-)
Datteren fikk handlet gaver til vennene sine også - det er så viktig å få utveksle gaver med hverandre!  
Det blir nok ikke siste handleturen før jul, men nå er vi liksom i gang og har litt kontroll over tiden - og det kjennes bra. Så kan vi bruke tiden til pepperkakebaking og andre koselige ting her hjemme.


Ønsker alle en fortsatt god adventstid! 

<3 

1 kommentar:

  1. Så fine smågaver!:) Å ja, alle er unike:)
    Så koselig med en slik handletur. Deilig å få oversikt, og å vite at man har kontroll;)
    Kos deg videre i adventstiden:)
    Klem

    SvarSlett