Sider

lørdag 7. september 2013

Roseteppe


I sommer hadde jeg besøk av min søster. Sammen satt vi ute i den herlige sommervarmen og hadde skikkelig workshop sammen. Jeg startet på sammenheklingen av et pledd med bestemorlapper - men det ble så alt for varmt å jobbe med. Så da fikk jeg lyst til å lage slike roselapper som hun drev på med. Hun viste meg hvordan hun lagde de - og jeg ble hekta! Det ble starten på mitt roseteppe. Nå teller teppet 48 lapper og jeg er i ferd med å doble det. Vi får se hvor det ender - kan hende jeg stopper der, for hver lapp tar sin tid. Jeg får se hvordan det blir etterhvert. :-)

Mitt roseteppe i prosess:




















Pleddet hekles i falk fra dale på krok nr 3,5.


God helg!
<3

4 kommentarer:

  1. Vakkert og helt nydelig :D gleder meg til å se det ferdige teppet.

    SvarSlett
  2. Så lekkert dette ble. Kjempefint. Masse arbeid som er lagt ned her. Jeg la meg til som følger hos deg. Da sees vi igjen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det hørtes koselig ut med søster-workshop. Nydelig teppe du holder på med! :-)

    SvarSlett
  4. Så fint teppet var! Har du oppskrift på dette?

    SvarSlett