Sider

torsdag 26. september 2013

Riller, riller, riller

Her er rilleteppe i vekst! Fargene smyger seg inn i hverandre! Det er så morsomt å oppdage hvordan fargene lever sitt eget liv. Har passert 40 cm - så 140 igjen til tiltenkt lengde. Det har gått ganske kjapt unna nå i starten, men tror nok ikke jeg holder ut med å kun holde på med dette helt til det er ferdig. Men, vi får se. Det er jo striper, og du vet - en stripe til... ja, og før man vet ordet av det er det en ny farge på gang, og hvordan blir nå det? Sånn går nå maskene sin gang - og jeg begynner å skimte den første julegaven i havn ;-)





Tenk, så er det snart fredag og faktisk kun en uke igjen til vi skal hente hjem valpen vår. Så nå diskuterer vi navn så det står etter. Akkurat nå så er favorittnavnet sånn generelt Maico. Fint navn - men fortsatt noen dager igjen til å ta endelig beslutning. Valpen er en tibetansk spaniel. Gleder meg veldig!

Ha det så fint! 
Vil sist, men ikke minst, hilse alle nye følgere hjertelig velkomne! 

<3

7 kommentarer:

  1. Så innmari fine farger! Teppet blir garantert kjempefint☺ For en julegave!
    Åsså så mange fine votter du har strikket. En hel kurv med votter i fine farger. Herlig!:)

    Ønsker deg en riktig god helg, og lykke til med navnevalget!
    Klem

    SvarSlett
  2. Striper er så gøy å strikke, men man blir jo der sittende da. Bare en stripe til.. ;) så koselig med valp, skjønneste skapningene som finns :)

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli sååå fint! Og ny valp, da, -heldiggris... Valpetiden er ganske hektisk, men det går jo så utrolig fort. Nyt!

    SvarSlett
  4. Oj, for en herlig start på dette rilleteppet! Jeg har, som så mange andre, kost meg med Arne & Carlos-boka i sommer, og gleder meg til å ta fatt på nok et resteprosjekt i form av rilleteppe. Tenkte bare jeg skulle hekle ferdig siksakresteteppe nr. ørtiførti først... I mellomtida skal jeg følge med på ditt :-)

    SvarSlett
  5. Hjelpes, for noen deilige farger! Riller er kanskje ikke det mest spennende å strikke, men det er utrolig deilig i tekstur. Elastisk og mykt.
    Og så spennende med ny valp :D

    Nydelig blogg du har. Legger meg til som følger, jeg :)

    SvarSlett
  6. Så fint! Jeg liker måten du skifter på fargene :D Kjempeinspirerende!

    SvarSlett
  7. Supert pledd, fine farger! Ja vi får se hvem som blir først ferdig :P Hos meg har det stagnert noe, men satser på at jeg snart kommer på gli med stripestrikkinga igjen.

    God helg videre!

    SvarSlett