Sider

fredag 20. september 2013

Lilla mini-skappel

Jeg strikket jo en lilla skappelgenser for en tid tilbake, også har den ikke blitt vist frem i all sin herlige prakt. Så, tenkte det kunne gjøres her og nå :-) Snuppa mi stiller vellvillig opp - og genseren er både myk og fin - og nå som det er høst så luner den deilig også :-) Må bare si at ingen av mine gensere har blitt brukt så mye som min skappelgenser har blitt. Jeg vurderer fortsatt å strikke meg en til, men er litt fristet til å strikke en jakke i samme stil i stedet. Ser jo at det er kommet så mange fine modeller etterhvert - og det er litt "må ha plagg" - og jeg tror ikke jeg bryr meg om å stå imot, for å si det slik. Herlighet, de ser jo vanvittig flotte ut så hvorfor ikke, liksom?









Denne herligheten kom på 270 gr, og for flere detaljer se innlegg her :-)


God fredag!
<3

2 kommentarer:

  1. Ååååå så deilig den ser ut! Og nydelig farge!:)
    Skulle ønske jeg orket å strikke en til meg selv, men jeg tror liksom det er så kjedelig... Men tenk så deilig å ha en slik genser nå til høsten♥

    En finfin søndagskveld ønskes!
    Klem

    SvarSlett