Sider

onsdag 25. september 2013

Flere votter

Her kommer flere rillestrikka votter - og da skulle det vel hjelpe på når kulden etterhvert kommer. Jeg overraskes over hvor himla raskt høstmørket har kommet. Plutselig er de lyse kveldene blitt bekmørke. 

Vottene er akkurat maken til de jeg har vist frem tidligere, bare forskjellige fargekombinasjoner.



Rosa og lyserosa.


Lilla.



Lysegrå og mørkegrønn.




En hel kurv full av rillestrikkede votter. Ikke verst om jeg skal si det selv, fornøyd med å få festet alle tråder og sydd de sammen. Tror jammen jeg har flere påbegynte votter i kurvene mine, men nå haster det jo ikke sånn på dagen med de. I stedet fortsetter jeg med det rillestrikka pleddet jeg har begynt på. Det blir superfint!

Ønsker alle en god uke! :-)
<3

1 kommentar:

  1. Så fine de i grått og mørkegrønt var! Sånne tror jeg jammen meg jeg må strikke :)
    Veldig fin blogg du har, den kommer inn på leselista mi!
    Blir veldig glad om du vil besøke min blogg også :) www.kreativellanya.blogspot.com

    SvarSlett