Sider

torsdag 14. februar 2013

Lue à la FWSS

Så har også jeg strikket den - FWSS-lua som er så poppis!
En så enkel, liten sak kan man jo koste på litt ekstra flott garn
uten at det koster skjorta.
Så jeg har strikket den i garnet SKY og AIR fra Du Store Alpakka. 
For noen herlige nøster!!!
Skikkelig luksusfølelse over denne lua her! 


Lue a à la FWSS strikket i AIR og SKY fra DSA.

Mmmmm, så deilig å ha på!



Mønsteret fikk jeg med da jeg kjøpte garnet.
Jeg husker ikke hvem sitt mønster det er,
men søker du litt rundt finner du garantert et mønster du kan bruke.
Eller du kan prøve deg frem :-)



AIR og SKY - navnet sier det meste, her er det fjærlette
kvaliteter det er snakk om. Super soft!!!

Garnet er en sann drøm å strikke med. Jeg skal strikke en til i en litt mørkere farge!
Lett å bli forført av dette deilige garnet! :-)



Litt fakta:

Oppskrift: Ukjent opphav, men la opp 88 m.
Garn: DSA, SKY 70 % baby alpakka 30% silk og AIR 78% suri alpakka 22% nylon.
Pinner: 4 mm
Vekt: 45 gr



<3

1 kommentar:

  1. Slike luer er perfekte å bruke litt luksusgarn på! Du har strikket utrolig mye fint som jeg ikke har fått kommentert på - likte spesielt godt den flotte grønne mariusgenseren! God helg!

    SvarSlett