Sider

fredag 4. januar 2013

En slags oppsummering fra meg


 
 
Først må jeg bare få ønske dere alle et riktig godt nytt år!
 
 
Jeg sitter å teller på knappene om jeg skal lage oppsummering av 2012 eller hoppe elegant over... :)
Når jeg tar en titt i korgene mine så ser jeg flere større prosjekter som så og si er ferdige, men som mangler bittelitt på å bli blogget om. Da november kom ble alt annet en julegavestrikk satt på vent. Man kan vel si at jeg hadde en oppfatning om at høsten var laaaang - men så ble det plutselig jul og like plutselig nyttår! Jeg tar bokstavelig opp tråden og fortsetter der jeg slapp, og begynner å gjøre ferdig alt det jeg startet opp i høst. Samtidig sniker det seg inn vottestrikk, sokkestrikk, babystrikk og annet snadder. Jeg verken er eller kommer til å bli en monogam strikker!
 
 
Av prosjekt i gang kan jeg nevne:
  •  6 par nøstebarnvotter - de skulle vært sydd sammen i går, for barna kunne ha god brukt for de. ( Huskelapp til meg selv - få det gjort!)
  • En kragejakke, voksen, ferdig strikket men mangler knapper og tråfeste.
  • En lilla og gråstripete tunika til snuppa på 6. Skal feste tråder og sy på lommer.
  • En lilla Skappelgenser til nevnte snuppe på 6. Bare å sy sammen.
  • Ermer til herregenseren, bolen er ferdig.
  • Obs - enda en herregenser bare ligger i kurven ved godstolen og sender meg små stikkende blikk - når skal jeg forbarme meg over den egentlig?
  • Stripete genser - nydelig guttegenser! Bare å sy i ermene så blir det!
  • Jo, stripete hønsestrikkgenser til snuppa -
  • - og til selvsamme snuppe - omslagsjakke - virkelig fin sak!
  • Ehh... var det mer da? Joda, noen nusselige små plagg som også kan blogges hvilken stund som helst.

Dette ble vist en slags oppsummering likevel, over hva som ikke ble ferdig i løpet av 2012.

 
Ikke ferdig pledd - bare godt i gang!
Et av mange prosjekt som er i gang her hos meg :)
 
 
Så kanskje det er på sin plass med et tilbakeblikk over det som tross alt ble ferdig også!
:))
 
 
Dessverre så får jeg ikke til å laste opp noe som helst her i dag, kan kun bruke av bilder jeg har lastet opp tidligere - så da blir det ikke før senere. :(
 
Flere med lignende problemer?


Men, god helg da dere! :)
 
 
<3

 
 
 


3 kommentarer:

  1. Jeg så en dansk blogger hadde det problemet i dag, så det blir sikkert fikset.
    Så masse du driver med da, jeg har kun en genser på pinnene. Det teppet der ser ut til å bli helt nydelig, gleder meg til å se.
    Fin helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Du har jo vært superproduktiv! Gleder meg til å se deg ferdig bloggifiserte resultater.
    Ønsker deg et supert 2013:-)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg også! Så mye fint du har laget! Inspirerende blogg!:-) Legger meg til som følger hos deg.

    SvarSlett