Sider

fredag 2. november 2012

Vinterforberedelser

I dag ble det en liten bytur på meg og mannen.
Ikke ofte vi får anledning, så da blir det ekstra kos!
 
 
Fikk handlet noe vintertøy til jentene.
På Zara fant jeg en skjønn dunjakke til
elleveåringen for fem hundre kroner.
Feminin og fin!
 
 
Bilde lånt fra Zaras nettbutikk
 
Til seksåringen ble det en vinterdress fra po.p.
Veldig praktisk med hel dress når det skal gå fort å kle på seg!
 
 
Vinterparkdress m/hette barn
Bilde lånt fra po.p nettbutikk
 
 
Så stakk jeg innom Husfliden for å kjøpe noen ekstra nøster Raumagarn til pleddet jeg hekler.
Tror du ikke de nettopp hadde fått inn kamelfarget iris og tynn alpakka?
Flere andre farger også, så i Trondheim kan det være en mulighet for garn til Skappelgenser!
 Eller - det var det før jeg kom ;)
 
Jeg bruker min masse!
 




 
Det var litt fra min dag :)
- nå er det helg og masse strikke og hekletid!
 
Har fått felt av bolen på Alfred, så nå er det bare ermene igjen. :)
 
 
Ønsker dere alle en god helg!
 
<3
 

2 kommentarer:

  1. Koselig bilde med fin genser og fin neglelakk!
    Fine ting du har handlet, dét gjør
    Seg med en bytur i ny og ned, gjerne med et par nøster i posen hjem.....
    Kos deg med alfreden!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fiiiin dag :-) Fortsatt god strikkehelg!

    SvarSlett