Sider

tirsdag 6. november 2012

En sokk her og en sokk der

 
Jeg har fått ferdig et par sokker som jeg har strikket på siden i sommer - endelig!
Så fant jeg en annen påbegynt sokk fra i fjor og forbarmet meg over den,
så nå har den blitt til en og en halv sokk!
 
 - det er håp!
 
 
Litt krøllete og sånn - men det gjør ikke noe, for jeg skal ha de selv ;)
 
 
 
  Jeg hekler videre på pleddet, og det blir jeg så fornøyd med!
Elsker disse fargene!
 
 
 
 
Når jeg skifter farge så ofte er det veldig hensiktsmessig å hekle trådskiftene inn etterhvert.
Da blir det ingen tråder å feste! Kun den ene siste trådenden!
 
 
 

Sokker:
 
Mønster: Ingen formell. La opp 56 m, 8 cm ribb, 12 cm glattstrikk, hæl jeg lærte av mor, glattstrikk til passe lende og avfelling. ;)
Garn: Regia
Pinner: 2,5 mm settpinner.
Vekt: 60 gr
Str: 38
 
 
 
Nå snør det jammen her igjen!
Jeg som trodde vinteren ga seg fort ;)
Men det var vel for mye å håpe på.
 
Ønsker dere en fin uke!
 
<3
 

1 kommentar: