Sider

søndag 25. november 2012

Dragspel

Sjekk ut disse pulsvarmerene, da!
 
Disse blir julegave - men jeg skal lage slike til meg selv også, helt klart!
 
Jeg holder på å utvide biblioteket mitt med nye strikkebøker, og en av de er "Varma tumvantar och några sockor" (Trotzig E. 2012). Her er det mye fint! Blant annet oppskrift på disse pulsvarmerene.
Jeg har strikket de i Rauma Finullgarn på pinne 2,5 mm, og hele herligheten veier 40 gr, så det her er et fint prosjekt å bruke opp restegarn på - om du har noe av det, da ;)) 
 
 
 

 
Liker godt "3D" - effekten dette mønsteret gir.
 



 
 
Nå som jeg har kommet meg godt ned på gavelista, kan jeg kose meg litt eksta mens jeg strikker ;))
Time to play;))
 
<3
 

1 kommentar:

  1. Så morsomme de så ut, koselig gave å lage og få ;o)

    SvarSlett