Sider

onsdag 7. november 2012

Baktus-skjerf i Hacho

Etter oppfordring fra Blåbærlina dukket jeg ned i kurven, og gjett hva jeg fant?
Et nesten ferdig Baktus-skjerf!

Litt innsats, også vips! Jeg er i gang med julegaveproduksjonen. Hurra!


Skjerf i varm og deilig Hacho

Tror jeg må dukke ned i flere poser og kurver,
 kanskje dukker det opp flere
fine saker som kan gis bort til jul?!
 
 
Ting som jeg akkurat ikke rakk å gjøre ferdig til jul i fjor?
Og som bare har blitt liggende?
Tror nok jeg kan finne noen flere påbegynte prosjekt som med en liten ekstrainnsats kan bli til julegave i år. Akkurat nå kjenner jeg på hvor deilig det er å ha noen ufo liggende (helt ukjent følelse til nå!), det kan jammen være smart i blant, he he!
Så tusen takk for inspirasjon, Blåbærlina!
 
 


Amaryllisen min blomstrer i skjønn sart rosa
 
 
Flere julerelaterte ting dukker etterhvert opp. I morges fikk jeg bokpakke fra hobbyklubben i postkassa mi. Boka jeg har kjøpt heter Julestrømper, og jeg gleder meg til å strikke fra den! 
 
I bloggen duBedåre er det stappfullt med gode forslag til ting du kan lage sammen med barna, pynt og smarte gaver. Jeg skal prøve ut flere av tipsene sammen med mine barn.
Ja - det nærmer seg jo, og det kan være godt å starte så smått med noen forberedelser. :)
 
 
 
 
Fakta sjerf:
 
 
Oppskrift: Baktus-sjal, oppskrift på Karius og Baktus-skjerf kan du f.eks finne her
Garn: Mirasol Hacho
Pinner: 3,5 mm
Vekt: 200 gr
 
 
 
 
Ha en fin dag, da! :)
 
 
<3


2 kommentarer:

  1. Så praktisk! Jeg burde kanskje rydde litt i posene mine jeg også ;p
    Nydelige farger i skjerfet ditt! Har ikke hørt om det garnet før, men Mirasol er ikke det fra Du stor e alpakka?
    Ha det godt! Klem :)

    SvarSlett
  2. hadde ikke sett det før, koselig at du ble inspirert :O)
    Klem fra Nina

    SvarSlett