Sider

mandag 15. oktober 2012

Hjertetopp

Topp med hjerte <3
 
 
Denne toppen har jeg blogget om her, men ville vise dere hvordan den ser ut i bruk.
Også denne ble strikket i sisu, og den er designet av Lene Holme Samsøe og er fra samme hefte som den enkle grå genseren i innlegget under.




Ser at mange av plaggene jeg har strikket i det siste er designet av Lene Holme Samsøe (link Ravelry). Faktisk har jeg to, tre andre gensere på pinner som også er hennes design!
Så, jeg kan vel konkludere med at jeg liker mye av det hun lager! :)
 
Egentlig liker jeg mye forskjellig, men artig å "oppdage" at man har en favoritt!:)
Hva med deg, har du også en favoritt når det gjelder garn eller design?
 
Og takk for innspill på den grå genseren under,  jeg følger deres råd og lar den være slik!
 
 
<3
 

3 kommentarer:

  1. Jeg har en favoritt fra Lene Holme Samsøe. Buksa som svigermor strikka til gutten min. Blogga faktisk om den i dag ;) Hun designer flotte strikkaklær som passer godt til den nordiske stilen tror jeg. Enkle, men fine.

    SvarSlett
  2. UTROLIG mye lekkert du strikker ;) Herlig og delikat blogg, ny for meg, men kommer veldig gjerne tilbake ;))

    KOS deg og ha ei fin uke videre ;)

    Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Hakke hørt om henne :/ tror jeg må google ;) Så mye fint du strikker, ikke siste gangen jeg kommer innom å ser hva du har tryllet frem :)

    SvarSlett