Sider

onsdag 17. oktober 2012

Garnglede

Akkurat nå er det striper og hønsestrikk som gjelder.
 
 
Jeg er skikkelig i strikkemodus for tiden, så snart drømmer jeg vel om garn og strikkepinner også!:)
Jeg har et eller flere prosjekt i gang hele tiden. Noen ganger starter jeg opp flere ting på likt, og da tar det jo tid å få de ferdig - men så blir det et lite rush av ferdige produkter ganske kjapt etter hverandre.
 
Akkurat nå så har jeg ganske god tid til å strikke - så da gjør jeg det. Andre perioder blir det ikke like mye. I tillegg til å like å strikke er jeg ganske glad i å kjøpe garn. (Eh..hemm.. hamstre garn er vel kanskje rettere benevning etterhvert?) Men, jeg har skjønt at jeg ikke er helt alene om det - det er vist mange der ute som går meg en høy gang. Så da anser jeg det som å være heeeeelt normalt!
 
Til nå har det vært veldig sjeldent at jeg har handlet meg garn over nett - men den tiden er vist forbi :)
Sånn går det når man fristes av de andres herligheter der ute i blogglandia. Man får sååå lyst til å herme både den ene og den andre. Ganske lenge har jeg formelig siklet etter kauni EQ!
I dag kom de i posten!!! Julaften! <3
Du ser gropa nedi nøstet? Der alle fargene gjemmer seg? Du kan tro jeg har stukket nesa mi nedi der mange ganger i dag, og bare snuuuust den deilige lukten. Ikke vet jeg, er det sånn at farger lukter? Jeg synes i allefall at det lukter helt himmelsk! (Tro om jeg begynner å bli litt rar, kanskje?!)
 
 
Er det vanlig å lukte på nøstene?
 
 
Så nå skal jeg la de ligge til pynt en stund, må jo nyte de litt!
 
 
 
<3


4 kommentarer:

  1. Haha, rare er vi vel ikke, bare litt garnfreaker...... ;o)
    Det må da vel være lov å glede seg over litt vakker
    Fargeskiftende og velduftende Kauniull vel!?
    Kos deg med nygarnet og planene for det...

    SvarSlett
  2. Du er helt normal! Det er da så herlig å snuse på garnnøster, spesielt de som ikke er så mye farge i synes jeg, for de lukter litt sau :)
    Og garn må man da ha MYE av, så takk de som takkes bør for netthandel!! Fristelser er til for å nytes!!!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Viktig med stort garnlager, sånn at man når som helst kan sette drømmene ut i live! For vi er da flere som dagdrømmer om strikkeprosjekter og ting vi kan skape, vi har bare ikke nok timer i døgnet til alt vi har lyst til å lage! ;)

    SvarSlett
  4. Åh, et innlegg etter min smak! Først de kule stripene, så Kaunien. Kauni lukter utrolig godt! Da jeg var sju år sa jeg til håndarbeidslærerinnen min at jeg ble så sulten av å se på alle fargene (hun fortalte meg det mange år seinere). Så jeg tror det er helt normalt blant oss garnfriker! :)

    SvarSlett