Sider

tirsdag 23. oktober 2012

En slags restegarnsgenser

 
 
Ja, nå har jeg ikke noe ferdig å by på her, men et lite innlegg kommer likevel :)
 
I strikkende stund har jeg to gensere på pinnene. Den ene er en herregenser, og da tar det litt tid da vet du ;) Den andre er genseren du kan se ovenfor her - nok en sisugenser, med striper og hønsestrikk denne gangen. Egentlig er den en slags restegarnsgenser etter en annen genser jeg har strikket. En stripete sak som nesten er ferdig, men som har ørten tråder som skal festes - og jeg mangler en smule motivasjon, - sukk!
 - En slags restegarnsgenser - fordi jeg selvsagt ikke hadde nok av den rosa, heller ikke hadde jeg svart eller eplegrønn. Bortsett fra det er det restegarn som blir brukt. ;) 
 
Dessuten har jeg en liten omslags jakke i fem deler som venter på å bli til en hel sak, det tar tid! Men skal prøve å få den ferdig til torsdag, da er det dansedag og vesla trenger den nå som det har blitt kjøligere. Små skulderstropper varmer ikke stort.
 
 

 
Koselig å tenne lys nå som dagene stadig blir kortere!
 
Jeg blar litt i julemagasiner og planlegger så smått ting jeg vil lage -
men vil gjøre ferdig genserne først, før jeg begynner å lage engler og hjerter og andre kose ting! :)
 
Ha en forsatt fin uke!
 
<3

4 kommentarer:

  1. Å!!! denne gleder jeg meg til å se færdig, hærregud så fint det ser ut. :) Motivasjon til å færdistille oversendt :)

    SvarSlett
  2. Herlig hønsestrikk! Supre farger :)

    SvarSlett
  3. Morsomt med hønsestrikk, litt 80-talls ;o)
    Fine farger og border. Spennende å se hvordan det utvikler seg
    Når man strikker uten mønster! Koselig arbeid.

    Har også litt sakte prosjekter på gang, må få noe ferdig snart her. ;o)
    Koselig å se i julebilder, så mye fint å lage! ;o)
    Kos deg!

    SvarSlett
  4. Ser ut som et morsomt prosjekt!! Ikke så lett å få fullført alle påbegynte prosjekter nei. Jeg må prøve å være litt streng med meg selv, blir litt frustrert av uferdige prosjekter.
    God helg!

    SvarSlett