Sider

mandag 10. september 2012

Rekke opp?


Greia med denne genseren er at ermene ser ut til å bli smale, og det skal de jo ikke.
Jeg la opp 30 masker og begynte å øke etter 10 riller og øker opp mot 44 masker - men det blir for smalt. Det er tydeligvis mere hold i denne garnkombinasjonen (alpakka + kid-silk), og med tynnere pinner i tillegg - ikke vidde nok. Sukk.
Lengden og vidden på bolen er grei, så da er det vel bare å bite i det berømmelige eplet?!
Rekke opp..


Bu,huu! Ikke gøy!

Får prøve med 40 masker å se hvordan det blir, den skal jo få samme look'en som Dorthe Skappel -genseren, - bare i mindre størrelse!

Jeg lukker øynene og går i gang! For selv om det er kjedelig å rekke opp, er det enda mer kjedelig med en genser jeg ikke blir fornøyd med!

God mandag og fin uke til dere alle!

<3

2 kommentarer:

  1. God uke til deg også ;)
    Ja jeg har akkurat laget en grusom jakke, så feil er vel endel av strikkingen det også ;)

    SvarSlett
  2. Isj, alltid kjedelig å rekke opp. Men jeg har brent meg ca 100 ganger på at jeg ikke gidder å rekke opp, og så ender prosjektet opp innerst i skapet, krøllet sammen i en pose og der er det i hvert fall ingen som bruker det! Så lukk øya, rekk opp og så blir du helt sikkert enda mer fornøyd når du får det sånn som du vil til slutt!

    SvarSlett