Sider

tirsdag 21. august 2012

Ju-huu!

Da ble jeg med på hermegåsa jeg også!!!
Det er selfølgelig Dorthe Skappel-genseren jeg snakker om! :-D




Da jeg var innom Husfliden for å kjøpe garnet tidligere i dag, kom det to andre damer inn i samme ærend. Snakk om strikke-feber!!!
Var jo selvfølgelig noe begrenset fargevalg i det fløffige garnet, siden alle skal ha :-) Jeg strikker ikke i iris, men i faerytale som er 100% alpakka, med lik tykkelse som iris. Pluss tynn alpakka.
Det blir ganske enkelt helt lekkert!
Kjenner at dette strikketøyet er helt midt i blinken akkurat nå :-)

Har du også planer om å herme?






2 kommentarer:

  1. Jeg har skikkelig planer om å herme! Jeg har en del hverdagsgarn liggende som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til. Tror kanskje det kan gå å blande med faerytale... Jeg må i såfall gå for naturhvit, noe som i utgangspunktet kanskje ikke er helt min farge, men man må da være litt vill og gærn i blant! Det har kommet mye nytt siden jeg var her sist. Har hatt pctrøbbel hele sommeren, og det ble bare knot med mobilen... Fikk ikke sett nok liksom :) Skal skjerpe meg utover høsten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går sikkert helt fint å blande hverdagsgarn og faerytale, det er jo omtrent samme tykkelse på tynn alpakka og hverdagsgarn.
      Du kler da sikkert fint en naturhvit genser, du kan jo friske til med andre farger på tilbehør - lakke neglene for eksempel? :-D
      I sommer har jeg brukt rosa, rødt og oransj på neglene - og det frisker jammen opp! :-)

      Slett