Sider

søndag 19. august 2012

Hekling, baking og skolestart!

Oj, så fort sommeren har gått!!!
I morgen er første skoledag for ei skoleklar jente her -
kjenner at jeg ikke er helt klar selv... selv om det jo kommer til å gå bra - helt sikkert!
Det MÅ det jo, ikke sant?!
Flere som tror det blir vanskelig å sove i natt?

Det har blitt lite blogging - det har vært så mye annet, så blogg har blitt forsømt ;-)
Tenkte å vise frem litt hekling denne gangen. Strikkepinnene har fått hvilt seg uvanlig lenge til meg å være, til fordel for min nye gule heklekrok!

Jeg bare pøser på med bilder - og håper du kanskje lar deg inspirere til litt hekling du også! ;-)
































Masseproduksjon av slike små lapper kan jo være ganske kjedelig i lengden, men - perfekt å holde på med i sommervarmen - enten den har vært reel eller ikke...

Nå som jeg har kurven full av slike små runde lapper, hekler jeg dem sammen og gjør de om til heksagon i samme slengen.
Yes, tror det blir bra!
Lurer på, hvor stort blir dette pleddet til slutt?

Så vil jeg takke for de koslige tilbakemeldingene jeg har fått på bloggen! Artig og inspirerende at så mangen liker den :-D

Har forresten bakt litt på kvelden - Store Landlige Brød - sånn at matpakkene skal bli ekstra gode når skoledagen er her!  Værsågod - jeg deler oppskriften med deg her!
Slike brød har jeg vokst opp med, kjempegode!

Lykke til med skolestart til alle det måtte gjelde - liten som stor! ;-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar