Sider

tirsdag 5. juni 2012

Nå har jeg vært å handlet!

Har du fått med deg at nøstebarn selger noe av garnet sitt til nedsatt pris?
Jeg har sikret meg noen nydelige hesper!




Seks hesper vårgrønn - herlig farge! Tror jeg skal strikke noe til meg selv :-)



Bringebærrød, fire hesper. Ser for meg noen søte små plagg, pluss en stripete bestefartrøye...
Kanskje Sart Rosa passer sammen?
Jeg skal prøve meg frem.




Seks hesper Sart Rosa ble også med hjem.
Et skikkelig påfyll i lageret mitt ble det!


Tre nøster ull/silke i Vårgrønn ble det også.
Disse nøstene skal bli til babysvøbet  "Det hele kongerige" eller
Marys royale sjal som det også kalles.
Lillamanilla har strikket det, også hun har brukt silkeull fra nøstebarn. Jeg har sett utrolig mange fine svøb rundt om i forskjellige blogger, kjempefine!!!
Planen er å komme igang med dette i løpet av sommeren, eller så fort jeg er ferdig med det babyteppet jeg allerede er i gang med.
Gleder meg!  


Et annet ærend jeg fikk gjort da jeg først var i Trondheim var å kjøpe knapper.
M.Sommer - en sortimentforretning midt i hjertet av byen, har godt utvalg når det kommer til knapper.
I alle fall syns jeg det er kjekt å kunne plukke fra hyllene der. :-0

Det ble røde store knapper til stripegenseren jeg holder på med, og grønne knapper til en nøstebarndress jeg har strikket, og som bare mangler knapper før den er helt ferdig.
De turkise og de lilla knappene skal jeg ha til små jakker og bukset, tror jeg.
To grønne dinosaurer skal pynte opp et pannebånd,
to rosa Hallo Kitty skal pynte et annet. :-)



Tror du jeg får nok å holde på med?
Skal ikke bli tom for garn med det første ser jeg!
Lurer på hvilke nye farger som kommer? Disse som går ut er jo kjempefine!
Liker du et godt kjøp? Så skynt deg, så rekker du kanskje å snappe til deg noen hesper du også! ;-)


Superfin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar