Sider

fredag 1. juni 2012

Liten mini-ullbukse


Denne ullbuksa er skjønn! Blir så deilig å mykt når man strikker i alpakka syns jeg. Denne er i drops alpakka, fargen er litt knall! Men jeg elsker lilla <3
Til denne er det plan om å strikke en bestefarstrøye etter nøstebarn sin oppskrift. I blått og med lilla detaljer, ser jeg for meg...
Oppskrift på ullbuksa finner du her, en super oppskrift og gratis :-)
Jeg har strikket 6/9 mnd, brukte p.nr 3 og det gikk med 90 g.








Nå skal jeg strikke videre på stripegenseren, ble nettopp ferdig med første erme :-)
Så blir det en kjøretur for å skaffe det siste nøstet i aqua som jeg trenger.

Her startet dagen med snø! Første jeg fikk se da jeg gløttet bak gardinet tidlig i morges var snø! Heldigvis er det borte nå. Jeg håper det snart blir varmere igjen!

Likevel - kald, men superfin junidag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar