Sider

onsdag 6. juni 2012

Kaffe eller te til stripene?

Jeg har kommet meg et godt stykke opp på stripegenseren nå,
gleder meg sånn til den blir ferdig!

Omgangene går litt raskere for hver gang.
Så - før jeg vet ordet av det er jeg kommet opp til nakke, og så skal jeg begynne med halsfelling -
og da er det ikke mye igjen :-) 

Men, kjenner at jeg får mer og mer lyst til å strikke i lettere garn nå, for været har bedret seg - hurra! - og det er litt varmt å strikke på denne i sola kjenner jeg...




Ja, det går med litt kaffe underveis når jeg strikker.
Jeg var heldig og fikk en kaffemaskin pluss en hel haug med forskjellige smaker.
Så jeg har smakt litt...
Ikke noe problem å komme seg gjennom
nespresso-samlingen fant jeg ut.
Skikkelig nam, nam!

Begynte å skrive liste over de forskjellige smakene etterhvert som jeg brygget meg en kopp.
Tenkte det var smart, for jeg må jo velge meg noen favoritter, eller?
Måtte bare gi opp det der altså, for alle var så gode!!!
God, stjerne og smilefjes på alle etterhvert som jeg smakte meg fram!
Bra, så kan jeg bare kose meg uansett hva slags smak jeg har!




Liker du en god kopp kaffe, eller foretrekker du kanskje en kopp te?
Jeg bytter gjerne kaffen ut med en god kopp te iblant.
Da er denne skikkelig god! Jeg har prøvd flere forskjellige smaker,
denne er min favoritt akkurat nå!




Night time her også snart kjenner jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar