Sider

mandag 19. mars 2012

Det gikk tomt for garn..

Jeg holder fortsatt på med å strikke på sparkebuksa, jeg gikk tom for garn og da ble det en liten pause i strikkinga.

Jeg trodde jeg skulle ha nok garn til hele buksa fra lageret mitt, så en liten strek i regninga der.. Ikke ble det samme innfarging heller, men heldigvis kom garnbyttet rett over hullraden, så det vises ikke så veldig godt. Veldig glad for at jeg ikke gikk tom midt i glattstrikkinga!:)







Så nå er det bare å strikke på, så blir den nok ferdig snart. Slåss litt med formen akkurat nå da, håper det ikke er en influensa på vei.. har mest lyst til å bikke meg over på sofaen, men må prøve å holde et par timer til, til ungene er i seng. Noen timer på øyet, det pleier å hjelpe!;)





Håper du får en fin, fin uke!
God mandagskveld fra meg <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar