Sider

mandag 12. mars 2012

Genser med v-hals




Jeg har blitt ferdig med genseren til søte lille M som fyller 1 år om noen uker. Siden sommeren står for tur bestemte jeg meg for å strikke størrelse 2 år, sånn at den passer utover neste vinter. Han drukner nok i den nå... Jeg har faktisk lagt på halvannen cm i lengde på bolen og en liten ekstra cm i ermene, M er en langstrakt gutt, og jeg vil jo at genseren skal vare vinteren igjennom.




Jeg har også strikket en lue til. Den var veldig kjapp å strikke. Nå har jeg begynt på sokker, og det blir en bukse også etterhvert. Et helt sett til lille gullet, blir vel fint til høsten når han begynner i barnehagen.



















Oppskrift: Dale Garn baby nr 257
Garn: Dale Babyull
Pinne.nr: 2,5 mm
Vekt genser:197 g
Vekt lue: 39 g

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar